Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Ne, 10-18 hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
12.04.2022
Jak vybrat sluneční brýle
Sluneční brýle nejsou jen módní doplněk a neoceníte je pouze během letních měsíců. Oči chrání také v zimě na horách, jsou šikovnými pomocníky při říze... číst celé
02.04.2021
Nová funkce hodnocení produktů
Spustili jsme na eshopu novou funkci, hodnocení produktů. Tato funkce byla vámi zákazníky žádána již delší dobu. K čemu Hodnocení produktů slouží? číst celé
14.03.2019
Historie výroby a nošení náramků
Věděli jste, že výroba náramků a šperků patří k jednomu z nejstarších řemesel na světě? Historie jejich výroby a nošení sahá až do dávného pravěku. V ... číst celé
Zobrazit všechny články

  1. Úvod
  2. Informace o nákupu
Jak nakupovat

TIP: Při výběru produktů používejte tlačítko Upřesnit výběr, můžete tak filtrovat zboží podle různých kritérií. Snáze najdete produkty které hledáte.

Mám vybráno, jak provedu nákup?

1 - V detailu produktu klikněte na Přidat do košíku
2 - Produkt se přesune do košíku.
3 - V objednávce zvolte způsob dodání a způsob platby.
4 - V následujicím kroku vyplňte doručovací údaje.
5 - Dokončete objednávku.

Objednávky lze podat přes eshop, emailem na info@naky.cz nebo telefonicky na čísle 730 816 902

Jak na Odstoupení od smlouvy?

Nad rámec zákona poskytujeme ochranou lhůtu pro vrácení zboží 30 dnů od jeho převzetí. Nepotrpíme si na byrokracii, stačí nám když projevíte úmysl zboží vrátit ve stanovené lhůtě. Zboží zašlete zpět ve vhodném obalu na adresu uvedenou níže. Uveďte vždy číslo objednávky a bankovní účet, kam si přejete zaslat vrácené peníze. Žádný formulář není potřeba, napište pouze že zboží vracíte. Pokud jste hradili objednávku kartou přes naši platební bránu nebo bankovním převodem, číslo bankovního účtu nepotřebujeme.

Výměna zboží zdarma

Pokud se netrefíte do velikosti náramku či prstenu, nezoufejte. Výměnu zboží provedeme zdarma. Zboží zašlete na adresu uvedenou níže ve vhodném obalu například Českou poštou. Do zásilky vložte papír s číslem objednávky a Vaším požadavkem. Nové zboží Vám zašleme bezplatně stejným způsobem, jako při objednávce. Pokud jste například při objednávce zvolili Zásilkovnu, zašleme Vám nové zboží na stejné výdejní místo Zásilkovny. Zboží zaslané k výměně nesmí být poškozené nebo viditelně používané.

Adresa pro vratky, reklamace a výměnu zboží

Zboží vrácené v ochranné lhůtě 30 dnů, k výměně nebo v případě reklamace zasílejte na adresu:

Jaroslav Švábík, Baarova 20/23, Teplice, 415 01