- Úvod
- Informace o nákupu
TIP: Při výběru produktů používejte tlačítko Vyhledávání podle parametrů, můžete tak filtrovat zboží podle různých kritérií. Snáze najdete produkty které hledáte.
Mám vybráno, jak provedu nákup?
1 - V detailu produktu klikněte na Přidat do košíku
2 - Produkt se přesune do košíku.
3 - V objednávce zvolte způsob dodání a způsob platby.
4 - V následujicím kroku vyplňte doručovací údaje.
5 - Dokončete objednávku.
Objednávky lze podat přes eshop, emailem na info@naky.cz nebo telefonicky na čísle 730 816 902
Jak na Odstoupení od smlouvy?
Nad rámec zákona poskytujeme ochranou lhůtu pro vrácení zboží 30 dnů od jeho převzetí. Nepotrpíme si na byrokracii, stačí nám když projevíte úmysl zboží vrátit ve stanovené lhůtě. Zboží zašlete zpět ve vhodném obalu na adresu uvedenou níže. Uveďte vždy číslo objednávky a bankovní účet, kam si přejete zaslat vrácené peníze. Žádný formulář není potřeba, napište pouze že zboží vracíte. Pokud jste hradili objednávku kartou přes naši platební bránu nebo bankovním převodem, číslo bankovního účtu nepotřebujeme.
Výměna zboží zdarma
Pokud se netrefíte do velikosti náramku či prstenu, nezoufejte. Výměnu zboží provedeme zdarma. Zboží zašlete na adresu uvedenou níže ve vhodném obalu například Českou poštou. Do zásilky vložte papír s číslem objednávky a Vaším požadavkem. Nové zboží Vám zašleme bezplatně stejným způsobem, jako při objednávce. Pokud jste například při objednávce zvolili Zásilkovnu, zašleme Vám nové zboží na stejné výdejní místo Zásilkovny. Zboží zaslané k výměně nesmí být poškozené nebo viditelně používané.
Adresa pro vratky, reklamace a výměnu zboží
Zboží vrácené v ochranné lhůtě 30 dnů, k výměně nebo v případě reklamace zasílejte na adresu:
Jaroslav Švábík, Baarova 20/23, Teplice, 415 01